hello tomorrow, and goodbye to yesterday

Skrivet 2009-10-29 Klockan 01:45:45

Okej klockan är snart 10 i 2, jag sitter här och lyssnar på JULMUSIK och spelar CS, och jag stek fan, eller inte men skit samma! Vars är världen på väg ;) haha. Nämen måste nog lägga mig snart ska nämnligen upp tidigt imårrn och åka in till stan och träffa Mli och Malin, vi ska tydligen och se AIKs träning..... lite överdrivet att se deras träning kan jag tycka, men mli ska ta med sin nya superbraiga kamera för hon ska typ prov fota lite grejer så det blir säkert lite skojj :) får se om det blir lite gå på stan sen efter det. Men nu ska jag se lite himym så vi säger nog godnatt nu.
1. Tre namn jag lyssnar till: Julia, julle och typ jullis.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: don't know.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är så blyg.
4. Detta är jag rädd för: Mörker och ensamhet.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, skratt och cola ;).
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Se O.C, gå ut ensam när det är mörkt, äta sju kilo spagetti.
7. Detta tycker jag om att göra: Vara med folk jag gillar, skratta, ha kul haha jamen massa!
8. Detta vill jag göra just nu: Sova med joil.
9. Bästa känslan: Att vara LYCKLIG!
10. Värsta känslan: Besvikelse.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Snäll, rolig, omtänksam, och allt annat joel är.
12. Är jag kär just nu? Jamen om jag är.
13. Jag vill gifta mig? Det kanske jag vill.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Åka utomlands, få barn, leva livet?
15. Min käraste ägodel: Familjen, joel, vänner allt sånt.
16. Något jag vill ha i present: Kamera.
17. Detta har jag på mig just nu: Linne o troser.
18. Favoritkläder: Jeansleggins och nån tröja.
19. Favoritdjur: Kisse och vovve.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Alltmöjligt faktist, nästan.
21. Favoritlåt just nu: Automatic - tokio hotel.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Foto/psykologi.
23. Stjärntecken: Vattuman.
24. En bok jag älskar: vet inte läser aldrig, men "det ska bli ett sant nöje att döda dig" är bra.
25. En film jag älskar: It takes two haha.
26. Tv-program jag gillar: ser bara serier nästan så, how i met your mother, one tree hill, greys.
27. Favoritdoft: Nya bullar och så som det lukat på joppis :]
28. Detta äter jag gärna: Tacos.
29. Dricker helst: COLA.
30. Favoritgodis: Allt som smakar melon<3!
31. Hit vill jag gärna åka på semester: turkiet vore inte helt fel kanske?
32. Färg på mina ögon: Gröna.
33. Min längd: 171 cm.
34. Jag tror på: Tomten.
35. Jag spelar: Smartare än vad jag är ibland...
36. Person jag beundrar: Många.
37. Så här bor jag: I ett litet hus som sitter ihop med ett annat?
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Tror inte vi har nåra.
39. Det här tänder mig: Jag säger ingenting haha.
40. Det här gör mig avtänd: Vet fan int.
41. Favoritfärg: Rosa och svart.
42. Favoritcitat: Don't know.
43. En hemlighet jag vet: Ofta jag skulle säga.
44. Bästa present jag fått: Vet icke.
45. Senast köpta skiva: Har nog aldrig köpt nån.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mitt hår kanske, elelr nä jag vet inte.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min vänter hand, mina ben.
48. Udda förmåga/egenskap: Tror inte jag har nått eller?
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En häst.
50. Vad lyssnar du på just nu? Snuff - slipknot.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Imårrn ska jag se hockey träning, hockey match och vara med mli o malin.
52. Var är dina föräldrar födda? Mamma i skell o pappa i luleå tror jag.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Program till webcamen
54. Vilken är din favoritrestaurang? Haha frasses, fast de kanske inte gills?
55. När badade du i en pool senast? I sommras
57. Hur många barn vill du ha? 2-3 kanske.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Techno, jag fattar mig inte på de.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Onej.
60. Vad har du för TV-kanaler? Massa, eller dom vanliga typ.
61. Har du åkt moped någon gång? Ja.
62. Har du busringt någon gång? Ja.
63. Har du fått felparkeringsböter? Ne.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Aldrig!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Finland.
66. Har du en egen trädgård? Ne, mamma har en.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Ingen aning, kalle kanske.
68. Kan du alla orden i nationalsången? Ehm jag tror det.
69. Badkar eller duschkabin? Badkar är lovely<3
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Paranormal activity.
71. Favoritpizza? Typ kyckling sandwitch.
72. Chips eller popcorn? Chips.
73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nä borde jag det elelr?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Haha nej.
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin.
77. Vem är den senaste som du åt ute med? Joppis.
78. Favoritchoklad? Marabou med luftbubblor.
79. När röstade du senast? I do not know.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? I sommras kanske.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Jo med fotbollen.
82. Är du bra på matlagning? Inte precis.
83. Klarar du att tanka själv? Har aldrig provat men det gör jag säkert.
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nä me skulle vilja beställa en MAGIC BULLET<3
85. Pepsi eller Coca Cola? Cola!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Jo när jag praoade på jessicas jobb haha eller vad är uniform?
87. Vad var det senaste du handlade? Minns inte.
88. Har du kräkts offentligt? Typ.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Kärleken.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej.
91. Har du ringt något betalnummer? Alla samtal kostar ju?
92. Kan man vara vän med sitt ex? Folk försöker ju intala sig det, men det tror icke jag.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Pappa.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Nja.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget nu, men hade mammas nummer förr och hon har kvar mitt gamla meddelande där kajsa snackar en massa ;D..
96. Vad har du i din väska? Viktiga grejer och massa tjaffs, ganska ofta min dator oxå.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Myser med min underbara pojke.
98. Vad har du att vara tacksam för? Mycket.
99. Var hittade du den här listan? På en blogg.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Vem som hällst.
1. Tre namn jag lyssnar till: Julia, julle och typ jullis.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: don't know.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är så blyg.
4. Detta är jag rädd för: Mörker och ensamhet.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, skratt och cola ;).
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Se O.C, gå ut ensam när det är mörkt, äta sju kilo spagetti.
7. Detta tycker jag om att göra: Vara med folk jag gillar, skratta, ha kul haha jamen massa!
8. Detta vill jag göra just nu: Sova med joil.
9. Bästa känslan: Att vara LYCKLIG!
10. Värsta känslan: Besvikelse.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Snäll, rolig, omtänksam, och allt annat joel är.
12. Är jag kär just nu? Jamen om jag är.
13. Jag vill gifta mig? Det kanske jag vill.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Åka utomlands, få barn, leva livet?
15. Min käraste ägodel: Familjen, joel, vänner allt sånt.
16. Något jag vill ha i present: Kamera.
17. Detta har jag på mig just nu: Linne o troser.
18. Favoritkläder: Jeansleggins och nån tröja.
19. Favoritdjur: Kisse och vovve.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Alltmöjligt faktist, nästan.
21. Favoritlåt just nu: Automatic - tokio hotel.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Foto/psykologi.
23. Stjärntecken: Vattuman.
24. En bok jag älskar: vet inte läser aldrig, men "det ska bli ett sant nöje att döda dig" är bra.
25. En film jag älskar: It takes two haha.
26. Tv-program jag gillar: ser bara serier nästan så, how i met your mother, one tree hill, greys.
27. Favoritdoft: Nya bullar och så som det lukat på joppis :]
28. Detta äter jag gärna: Tacos.
29. Dricker helst: COLA.
30. Favoritgodis: Allt som smakar melon<3!
31. Hit vill jag gärna åka på semester: turkiet vore inte helt fel kanske?
32. Färg på mina ögon: Gröna.
33. Min längd: 171 cm.
34. Jag tror på: Tomten.
35. Jag spelar: Smartare än vad jag är ibland...
36. Person jag beundrar: Många.
37. Så här bor jag: I ett litet hus som sitter ihop med ett annat?
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Tror inte vi har nåra.
39. Det här tänder mig: Jag säger ingenting haha.
40. Det här gör mig avtänd: Vet fan int.
41. Favoritfärg: Rosa och svart.
42. Favoritcitat: Don't know.
43. En hemlighet jag vet: Ofta jag skulle säga.
44. Bästa present jag fått: Vet icke.
45. Senast köpta skiva: Har nog aldrig köpt nån.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mitt hår kanske, elelr nä jag vet inte.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min vänter hand, mina ben.
48. Udda förmåga/egenskap: Tror inte jag har nått eller?
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En häst.
50. Vad lyssnar du på just nu? Snuff - slipknot.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Imårrn ska jag se hockey träning, hockey match och vara med mli o malin.
52. Var är dina föräldrar födda? Mamma i skell o pappa i luleå tror jag.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Program till webcamen
54. Vilken är din favoritrestaurang? Haha frasses, fast de kanske inte gills?
55. När badade du i en pool senast? I sommras
57. Hur många barn vill du ha? 2-3 kanske.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Techno, jag fattar mig inte på de.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Onej.
60. Vad har du för TV-kanaler? Massa, eller dom vanliga typ.
61. Har du åkt moped någon gång? Ja.
62. Har du busringt någon gång? Ja.
63. Har du fått felparkeringsböter? Ne.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Aldrig!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Finland.
66. Har du en egen trädgård? Ne, mamma har en.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Ingen aning, kalle kanske.
68. Kan du alla orden i nationalsången? Ehm jag tror det.
69. Badkar eller duschkabin? Badkar är lovely<3
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Paranormal activity.
71. Favoritpizza? Typ kyckling sandwitch.
72. Chips eller popcorn? Chips.
73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nä borde jag det elelr?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Haha nej.
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin.
77. Vem är den senaste som du åt ute med? Joppis.
78. Favoritchoklad? Marabou med luftbubblor.
79. När röstade du senast? I do not know.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? I sommras kanske.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Jo med fotbollen.
82. Är du bra på matlagning? Inte precis.
83. Klarar du att tanka själv? Har aldrig provat men det gör jag säkert.
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nä me skulle vilja beställa en MAGIC BULLET<3
85. Pepsi eller Coca Cola? Cola!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Jo när jag praoade på jessicas jobb haha eller vad är uniform?
87. Vad var det senaste du handlade? Minns inte.
88. Har du kräkts offentligt? Typ.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Kärleken.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej.
91. Har du ringt något betalnummer? Alla samtal kostar ju?
92. Kan man vara vän med sitt ex? Folk försöker ju intala sig det, men det tror icke jag.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Pappa.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Nja.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget nu, men hade mammas nummer förr och hon har kvar mitt gamla meddelande där kajsa snackar en massa ;D..
96. Vad har du i din väska? Viktiga grejer och massa tjaffs, ganska ofta min dator oxå.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Myser med min underbara pojke.
98. Vad har du att vara tacksam för? Mycket.
99. Var hittade du den här listan? På en blogg.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Vem som hällst1. Tre namn jag lyssnar till: Julia, julle och typ jullis.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: don't know.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är så blyg.
4. Detta är jag rädd för: Mörker och ensamhet.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, skratt och cola ;).
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Se O.C, gå ut ensam när det är mörkt, äta sju kilo spagetti.
7. Detta tycker jag om att göra: Vara med folk jag gillar, skratta, ha kul haha jamen massa!
8. Detta vill jag göra just nu: Sova med joil.
9. Bästa känslan: Att vara LYCKLIG!
10. Värsta känslan: Besvikelse.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Snäll, rolig, omtänksam, och allt annat joel är.
12. Är jag kär just nu? Jamen om jag är.
13. Jag vill gifta mig? Det kanske jag vill.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Åka utomlands, få barn, leva livet?
15. Min käraste ägodel: Familjen, joel, vänner allt sånt.
16. Något jag vill ha i present: Kamera.
17. Detta har jag på mig just nu: Linne o troser.
18. Favoritkläder: Jeansleggins och nån tröja.
19. Favoritdjur: Kisse och vovve.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Alltmöjligt faktist, nästan.
21. Favoritlåt just nu: Automatic - tokio hotel.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Foto/psykologi.
23. Stjärntecken: Vattuman.
24. En bok jag älskar: vet inte läser aldrig, men "det ska bli ett sant nöje att döda dig" är bra.
25. En film jag älskar: It takes two haha.
26. Tv-program jag gillar: ser bara serier nästan så, how i met your mother, one tree hill, greys.
27. Favoritdoft: Nya bullar och så som det lukat på joppis :]
28. Detta äter jag gärna: Tacos.
29. Dricker helst: COLA.
30. Favoritgodis: Allt som smakar melon<3!
31. Hit vill jag gärna åka på semester: turkiet vore inte helt fel kanske?
32. Färg på mina ögon: Gröna.
33. Min längd: 171 cm.
34. Jag tror på: Tomten.
35. Jag spelar: Smartare än vad jag är ibland...
36. Person jag beundrar: Många.
37. Så här bor jag: I ett litet hus som sitter ihop med ett annat?
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Tror inte vi har nåra.
39. Det här tänder mig: Jag säger ingenting haha.
40. Det här gör mig avtänd: Vet fan int.
41. Favoritfärg: Rosa och svart.
42. Favoritcitat: Don't know.
43. En hemlighet jag vet: Ofta jag skulle säga.
44. Bästa present jag fått: Vet icke.
45. Senast köpta skiva: Har nog aldrig köpt nån.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mitt hår kanske, elelr nä jag vet inte.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min vänter hand, mina ben.
48. Udda förmåga/egenskap: Tror inte jag har nått eller?
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En häst.
50. Vad lyssnar du på just nu? Snuff - slipknot.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Imårrn ska jag se hockey träning, hockey match och vara med mli o malin.
52. Var är dina föräldrar födda? Mamma i skell o pappa i luleå tror jag.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Program till webcamen
54. Vilken är din favoritrestaurang? Haha frasses, fast de kanske inte gills?
55. När badade du i en pool senast? I sommras
57. Hur många barn vill du ha? 2-3 kanske.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Techno, jag fattar mig inte på de.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Onej.
60. Vad har du för TV-kanaler? Massa, eller dom vanliga typ.
61. Har du åkt moped någon gång? Ja.
62. Har du busringt någon gång? Ja.
63. Har du fått felparkeringsböter? Ne.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Aldrig!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Finland.
66. Har du en egen trädgård? Ne, mamma har en.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Ingen aning, kalle kanske.
68. Kan du alla orden i nationalsången? Ehm jag tror det.
69. Badkar eller duschkabin? Badkar är lovely<3
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Paranormal activity.
71. Favoritpizza? Typ kyckling sandwitch.
72. Chips eller popcorn? Chips.
73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nä borde jag det elelr?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Haha nej.
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin.
77. Vem är den senaste som du åt ute med? Joppis.
78. Favoritchoklad? Marabou med luftbubblor.
79. När röstade du senast? I do not know.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? I sommras kanske.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Jo med fotbollen.
82. Är du bra på matlagning? Inte precis.
83. Klarar du att tanka själv? Har aldrig provat men det gör jag säkert.
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nä me skulle vilja beställa en MAGIC BULLET<3
85. Pepsi eller Coca Cola? Cola!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Jo när jag praoade på jessicas jobb haha eller vad är uniform?
87. Vad var det senaste du handlade? Minns inte.
88. Har du kräkts offentligt? Typ.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Kärleken.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej.
91. Har du ringt något betalnummer? Alla samtal kostar ju?
92. Kan man vara vän med sitt ex? Folk försöker ju intala sig det, men det tror icke jag.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Pappa.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Nja.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget nu, men hade mammas nummer förr och hon har kvar mitt gamla meddelande där kajsa snackar en massa ;D..
96. Vad har du i din väska? Viktiga grejer och massa tjaffs, ganska ofta min dator oxå.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Myser med min underbara pojke.
98. Vad har du att vara tacksam för? Mycket.
99. Var hittade du den här listan? På en blogg.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Vem som hällst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback