Wake up in the morning feeling like P Diddy, Grab my glasses Im out the door - Im gonna hit this city, Before I leave brush my teeth with a bottle of Jack, Cause when I leave for the night, I aint coming back!

Skrivet 2009-11-15 Klockan 01:26:59

Såg förut att linus hade laddat hem The sims 2 på "stordatorn" så har suttit och spelat det en stund ikväll, inte det roligaste jag gjort men de funkade. Och nyss hittade jag fullt med massa gamla skivor i en låda, sånnadär filmer som jag brände ut för nått år sen, typ Getting there med Mary-Kate och Ashley, Raice your voice med Hilary Duff, Torkel i knipa osv, haha så kanske ska se nån nu om jag orkar=). Annars har det inte hänt så mycket idag, varit med Joel och så. Och igårkväll när vi sovde, eller Joel sovde jag låg vaken för jag kunde bara inte sova, så pratade joel i sömnen, om cs.... haha det var skit kul! och gullig var han oxå för den delen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback