This isn't goodbye, this is just a simple see-you-later. I'm not ready to say goodbye to you yet and I don't know if I ever will be.

Skrivet 2009-11-27 Klockan 01:05:31

Torsdag idag då, hade sovmorgon som vanligt sen svenska, jobbade med nationellaprov det sug jag orkar inte. Sen följde jag joel hem och vi käkade hoss hans farmor, det var jätte gott =). Sen såg ja o joel himym och myste lite osånt. Sen var jag tvungen fara hem för imårrn på morgonen så drar han till stockholm SM i helgen och joppis ska lyfta 200 kg, typ haha<3 Men jag ska iallafall sove snart och imorgon är det engelska och nån media lektion, multimedia tror jag, som gäller på skolan. Sen hade jag tänkt dra med mig elin på stan om hon vill följa, jag måste köpa present(er) till joppis ju :). Men nu blir det sängen> nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback