Tell me now and I won't ask again, will you still love me tomorrow?

Skrivet 2009-11-29 Klockan 02:50:11

Dagens humör: Glad =)
Dagens borde: Inte så mycket tror jag.
Dagens frisyr: Först ljuust, fluffugt & smutsigt sen mörkt, platt och rent.
Dagens klädsel: Jeans leggings, linne och tröja.
Dagens planer: Var skola och hockey .
Dagens vill ha: PUSS. 
Dagens längtan: Måndag, jul, sommar.
Dagens fundering/tanke: VARFÖR kommer ingen snö?
Dagens person: Mamma.Dagens beroende: Det vanliga.
Dagens låt: Lady gaga - Bad romance.
Dagens roliga händelse: när mamma hämtar oss efter hockeyn och berättar att hon provade spela ett spel på sin mobil men fick lite panik och stängde ner det fortsomfan för hon trodde att det kostade massa pengar!♥

var på skolan en stund idag, sen hockey där det vart 4-3 till hv i förlängningen, färgade håret ikväll, eller tonade så det kommer förvinna och bli ekkligt bajsbrunsgrått sen men men. har inte så mycket mer att säga. Eller jo min pojke fyllde år idag och jag fick inte träffa han, saknar han så mycket men imårrn tävlar han och sen kommer han hem! Fyy vad jag längtar! :D. Nu ska jag spela julens hjältar sen sove. Natti natti.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback