I wonder what goes through His mind, when His eyes meet Mine.

Skrivet 2009-11-12 Klockan 11:41:09

Igårkväll ställde jag min mobil så att den skulle ringa klockan 20 i sju på morgonen. Tror ni den ringde? Nä inte precis, istället vaknade jag av att Joel ringde klockan halv8. Fick PANIK eftersom busse gick kvart i och jag fick inte missa den! Slängde på mig kläderna, försökte smeta lite maskara på ögonfransarna, packade datorn osv och sprang ut till bussen. Tror ni jag han? Nä, just som jag var ute vid gatan kör bussen förbi... Var bara att pallra sig hem, väcka Elin och be henne skjutsa mig till stan, och så snäll som hon är så gjorde hon såklart de! Så tråffade Joel i stan och allt blev good. Nu sitter jag i skolan, vi gör ingenting, spelar lite café world och så haha. Har egentligen ingen aning om vad vi ska göra, men det fixar sig nog. Nu är det iallafall lunch, undra vad de är? jaja pz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback