I saw you walking down the street, for a second, we were eye to eye. There was a flicker of familiarity as we passed each other by. There was a time I knew you well, but that was a long time ago. You don't know me anymore.

Skrivet 2009-11-17 Klockan 00:23:55

Dagens humör: Happihappi, dock känner jag mig lite ensam nu.
Dagens borde: Göra APU uppgifterna.
Dagens frisyr: Platt o äckligt.
Dagens klädsel: Jeans leggings, linne och stortröja.
Dagens planer: Var APU.
Dagens vill ha: KRAM. 
Dagens längtan: Imårrn, julafton, nyårs, fördelsedag.
Dagens fundering/tanke: Undra om endel personer tänker på mig lika mycket som jag tänker på dom?
Dagens person: SARAMOA.
Dagens roliga: Det första jag och Sara skulle göra på apun var att öppna en dörr, vi fick inte ens upp den, det tog serriöst 10 minuter, men oj vad vi skrattade.
Dagens beroende: Schuns + cola light.
Dagens låt: Erik Hassle - don't bring flowers after I'm dead

Första dagen på blomster landet, gick bra fast det var inte så mycket att göra men det funkar, sara funkar hon med haha!. Dock är det nått fel på mig eftersom jag alltid FÖRSOVER mig... Elin väckte mig imårse just när bussen skulle gå, så hon skjutsade mig till stan istället, igen. Nu ska jag sova, men först ska jag ställa min mobil på alarm klockan 07:00, 07:05 och 07:10. Jag ska vakna i tid. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback