I miss you sometimes, and I know you know it.

Skrivet 2009-11-20 Klockan 17:41:05

Sista dan på Blomsterlandet, och det vart en kort dag. Vi började vid 10 och slutade just efter halv 12! Toppen så att säga =) även om de inte har varit alltför tråkigt/jobbigt så är jag ärligt talat hällre i skolan, trivs rätt så good där ju. Men men, idag när jag komme hem så fick jag för mig att jag ville måla, så jag målade två ramar som är runt varsin spegelgrej och en annan liten ram, som jag då ska ha i mitt rum sen när dom har torkat, vita blidde dom och de blir säkert finfint. Vi åt tacos för ett litet tag sen, det var mumms så att säga. Och nu väntar jag bara på att min lilla älskling ska komma hit och mysa upp mig =). Vi ska på bio ikväll, 2012 ska vi se och jag hoppas den är bra!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback