I've got your hair on my pillow and your smell in my sheets and it makes me think about you with the sand in your feet, Is it all you thought it'd be?

Skrivet 2009-11-30 Klockan 00:42:55

Tråkig dag idag. Hade tänkt gå på stan eftersom det var skyltsöndag och det är typ det mysigaste jag vet, men det blev ingenting utav eftersom Mli for så tidigt och jag sov alldeles för länge. Men men får gå nästa år.. Pratade med joel vid 6, han kom trea på tävlingen och fick brons =D Jätte kul o höra! Men nu blir det sova och sen skoola, skit tråkiga lektioner imårrn men jag hoppas min baby kommer, för isåfall taggar jag! Haha godnatt.

Älskar verkligen sånna här bilder dom tar på hockeyn, man blir alltid så himla fin :) HAHA.
Fast Mli och Emma var fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback