every kiss is the best kiss in the world♥

Skrivet 2009-11-21 Klockan 23:18:13

Filmen igår var jättebra! Nu är jag bara livrädd för vad som kommer häda om 3 år, men vi vell helt enkelt vänta och se om det händer nått. Men iallafall så tänkte jag bara säga att idag har jag och Joel varit tillsammans i 9 månader =). Känns helt awesome, även om jag ibland inte kan förstå hur han orkar med mig så är jag himla glad för att han gör det, haha. Nämen jag älskar han mest, och det vet han om mycket väl! Eller hur joil? Ja men nu ska jag städa ihop alla kläder i mitt lilla rum och fortsätta skriva MED STORA BOKSTÄVER till saramoa på msn, bara för att vi ALLTID gör de, allt blir som mycket mer skrikigt då haha!



Kommentarer
Postat av: joil

Skrivet 2009-11-22 Klockan 00:03:24
dom här 9 månaderna har verkligen varit dom bästa i mitt liv gumman, du gör allting så himla bäst och du betyder mest för mig ska du veta. jag älskar dig så sjukt mycket. puss/ din joil

Postat av: emma

Skrivet 2009-11-24 Klockan 23:28:48
Grattis till 9månader, det e så roligt när det håller! :D

URL: http://emmagu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback