hur väl känner jag min pojke?

Skrivet 2009-11-02 Klockan 00:11:06

Namn: Bill Arvid Joel Jansson
Ögonfärg: Blå/grön?
Födelsedag: 28 November
Hårfärg: Brunt me ljusa slingor
Favoritfärg: Lila typ
Har han färgat håret nån gång? Jaa 
Har han klippt sig någon gång? Yes
Har han piercat sig? Japp
Dricker han? Jao
Röker han? Nee
Vad heter gatan han bor på? Tjärnvägen
Vad har han för mobil? En nokia
Vad vill han bli när han blir stor? Det vet han nog inte själv haha
Vad har han för färg i sitt rum? Ljusgrönt
Har han någon/några bröder? Jo en
Favoritmat: Vet faktist inte,
Vilken mat hatar han? Vet inte de heller..
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon? Typ köpa massa kläder, åka utomlands och kanske köpa något fint till mig :] haha
Vad brukar han göra efter skolan/jobbet? Vara med mig eller sina kompisar, se film osånt
Har han bråkat med nån någon gång? Har han nog, fast asså inte slagits 
Vad brukar han göra på helgerna? Vara med mig, vara med sina kompisar, festa och massa 
Vad har han för musiksmak? Han gillar nästan allt
Hur träffades ni? At school
Vad påminner dig om honom? Asså typ allt, eller en massa jag kan som inte förklara
Vad var det första han sa till dig? Kanske var hej?
Vad var det första du sa till honom? Förmodligen hej där oxå
Vad brukar ni oftast skicka sms om? Gulliga grejer haha
Är han beroende av något? Schnuuus
Vad kallar du honom? Joppis, joppe, joil, joel, älskling
Vad kallar han dig? Julia, julle, jullan, älskling
Idrottar han? Gym, bänk ju
Vad har ni gemensamt? mycke
Om du skulle ge honom en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle de vara? En ROSA ros
Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vilka skulle det vara? Världen bästa pojke
Gillar du honom? Jag älskar honom.
jävligt onödigt "test" men jag har tråkigt och så här går det då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback