tråååk

Skrivet 2009-05-22 Klockan 19:13:57


50  frågor om mig
1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
linus för han är så sär haha
2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
soovde
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
åt mat
4. Vad hände dig 1993?
jag fyllde ett år blandannat?
5. Vad händer nästa helg?
ingen aning, länge kvar ju.
6. Tre ord varför du sist spydde?
jag mådde illa.
7. Vilken färg är din hårborste?
svartt
8. Vad köpte du sist?
minns typ inte.
9. Vad fick du senast i present?
ingen aning.
10. Vilken färg är din dörr?
vit.
11. Var förvarar du dina pengar?
har aldrig pengar, eller ibland på kortet
12. Hur var vädret igår?
regnade lite först annars ganska bra
13. Vars kramades du sist?
hemma
14. Vad ser du fram emot?
sommarlovet!!
15. Vad är 15?
ett tal, en ålder o en massa ju.
16. Vilken skostorlek har du?
37
17. Vill du klippa dig?
nae!
18. Är du över 25?
nej 
19. Pratar du mycket?
beror påååå
20. Kollar du på O.C.?
nejjjjö ;)
21. Har ditt namn ett "x" i det?
inte vad jag vet
22. Känner du någon som heter Steve?
nope
23. Hittar du på egna ord?
jaarå
25. Är du en typiskt svartsjuk person?
nä inte precis, elr ibland kanske
26. Vad har du för mobil?
en skit sony ericsson
27. Vem ringde dig sist?
mamma
28. Biter du på naglarna?
Nä har slutat
29. Har du lockigt hår?
omde blir blött kande bli lite de ja..
30. Vilken konsert ska du på härnäst?
de vettefan
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
haha finns typ ingen, har lixom bara bra personer i mitt liv
32. Hur många gånger har du svurit idag?
masssa ju
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
typ, asså, fan, haha
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
neej
35. Ska du jobba imorgon?
jobbar aldrig
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
joel
37. Vad borde du göra nu?
sminka mej kanske
38. Har du något smeknamn?
typ massa
39. Sover du mycket?
ibland
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
haha typ wild child bara för ja älskarden
41. Vad ska du göra på lördag?
vara med mli o malin =D
42. När var du ute sist?
i dag
43. Har du gråtit idag?
nej
44. Är du en glad person?
ooja 
45. Har du roligt nu?
haha ne
46. Vad äter du helst?
typ vad somhällst
47. Vem var du med sist?
joppis haha
48. Vad heter din mamma?
marie
49. Vad är hela ditt namn?
Julia Mirjam Johansson
50. Tycker du om någon just nu?
klart!

Tror jag ska ändra hela desginen på bloggen, bara för att typ.. 
haha men de får bli inatt kanske om jag orkar elr har tid. hehe ajja pz !



Kommentarer
Postat av: Emelie

Skrivet 2009-05-22 Klockan 19:42:08
haha ja det måste vi ju verkligen vara ju julia skaockså sommarjobba i myckle :S

URL: http://skellefteaa.blogg.se/

Postat av: Emelie

Skrivet 2009-05-22 Klockan 22:16:22
haha nej verkligen inte men vilka barn ska du och jag ha då? :)

URL: http://skellefteaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback