torsdag 7 maj

Skrivet 2009-05-08 Klockan 00:21:28

Hade inte två nationella i engelska idag, nejnej hela TRE stycken var det. Först läsa delen, gick piss. Sen lyssna delen, gick piss. Sen efter lunch den muntliga delen, gick om möjligt ännu mer piss. Men hoppas iallafall på ett G. Sen så ska jag berätta om en sak som aldrig förut hänt, jag och Elin var ute och sprang ikväll, jo det är sant! Fast långt vart det inte precis, jag vet fan inte ens hur man gör när man springer, vars ska man ha armarna lixom? &jag har världens sämsta kondis. Men det ska de bli ändring på kan jag säga. Har sen sätt senaste oth avsnittet, det var bäst som vanligt såklart. Hann även se dom 3 nyaste how i met your mother avsnitten, förbannat bra var det. speciellt det sista! Men nu blir det att sova tror jag, har juh sovmorgon imårrn fast vi ska på nån himla föreläsning på skeria vid1, men ska nog endå till stan lite tidigare änså och träffa Sara, Jessica och Larisa så jag slipper gå dit själv=) Annars känns livet faktist sjukt tråkigt just nu, antagligen för att jag saknar min älskling så sjukt mycket, och dagarna går så förbannat seeeeegt. men jag överlever får vi hoppas...!
Nu- goodnight <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback