It doesn't matter if They don't understand what you see in me.
As long as You love me.

Skrivet 2009-05-29 Klockan 00:43:04

Idag fick vi veta betyg i svenska och engelska, hade Gn i båda fast ett starkt i engelska så jag är vell nöjd med det, får försöka få VG i 2an då =) Nu borde Linus och Elin vara framme i Bulgarien tror jag, och här sitter jag i Elins lägenhet där jag ska "bo" tills dom kommer hem ( jo mamma det ska jag vare sig du tror/vill det eller ej=) ). Och jag är inte det minsta rädd. Eller jo det är jag, men bara liite för jagvet juh inte om hennes grannar typ är seriemördare och kommer in och dödar mig när jag sover? Fast det vet jag juh iochförsig inte när jag är hemma heller men. Nä men ska intala mig själv att inget kan hända så då äre lungt ;) haha. Ska nog sova snart, och imorn känns det som att det blir stan, om det inte är vääldigt fint väder, för då ska julleep sola och försöka bli brunare än joppe! Haha nighty nighty <3



Kommentarer
Postat av: fallee

Skrivet 2009-05-29 Klockan 11:41:10
ahah någon kmr mörda dej! <3

URL: http://fallee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback