Idag...

Skrivet 2009-05-05 Klockan 12:49:00

Idag vill jag inte äta nått på morgonen, jag blir bara hungrig då juh.
Idag vill jag ha sommar, sol och värme.
Idag vill jag inte ha webbdesign, jag fattar endå inget.
Idag vill jag fara ut och springa(även fast jag vet att jag inte orkar långt).
Idag vill jag inte ha "små/normalstora" kläder på mig, bigger is better idag.
Idag vill jag äta hur mkt som hällst utan att gå upp ett endaste g.
Idag vill jag inte att det ska regna, de är bara kallt och blött.
Idag vill jag hoppa runt i kjol och bh utan att få en endaste blick på mig.
Idag vill jag inte lyssna på samma äckliga musik längre, ge mej bara massa nytt.
Idag(inatt) vill jag inte sova ensam, de är "förmyckeplats" i min lilla säng.
Idag vill jag skratta med mitt favorit pucko.
Idag vill jag inte vara sminkad, jag orkar fan inte.
Idag vill jag få vg i programhantering.
Idag vill jag inte ha gult hår, kan det inte bara bli vitt nångång.
Idag vill jag sluta snusa, fast det blir inget av.
Idag vill jag inte vara trött, det är fan jobbigt.
Idag vill jag ha en kram.

nu börjar webbdesignen, pyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback