Everything i'm not, made me everything i am.

Skrivet 2009-05-10 Klockan 22:19:03

Falle ringde och väckte mej typ just före 10... kul jag var juh inte alls trött då, men iallafal så duschade jag osv sen komme hon och vi drog på stan. De var typ hela tomt i stan, tills vi komme in på ck och fick värsta chocken, folk överallt tamme fan, eller folk och folk, småbarn med sina mammor mäst haha ;) E.M.D var tydligen där och skulle sjunga och skriva autografer, men eftersom vi int är intresserade så lyssnade vi inte, men vi såg dom allt, &dom är inte precis fula juh haha ;D iallafall så har jag inte gjort mkt mer idag, tänkte fara ut och springa, men såklart blev det inget av... men imårrn ska jag faktist göra det! Skola imårrn somvanligt ju, känns skitkul! eller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback