we turn skeletons into goddesses, and look to them as if they might teach us how not to need.

Skrivet 2009-03-13 Klockan 01:18:58

Försovde mig imårse fast int såå länge, var vell på skolan vid 10 så. Hade engelska och webbdesign, int så najs att jag måste göra om heeela min hemsida för ja har gjort den så sjukt ful (U) haha! men iallafall efter skolan följde joel me mej hem så jag var med han i kväll :)! Ligger o ser How i met your mother nu, önskade dc funkade så ja kunde ladda hem nyaste avsnitten men nejnej såklart de inte går... ajja ska vell sova snart, har sovmorgon imårrn men ska endå till stan vid typ 11 elr nått för mli tvinga mej, vi ska köpa biljett till hockeyn som är på lördag ju ;). Tummen upp på de! Och så hoppas vi på att lilo börjar må bättre så han får komma hem...... Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback