hello

Skrivet 2009-03-11 Klockan 21:11:55

Jag undrar verkligen varför vi har dom två jobbigaste lektionerna på samma dag? matte 3 timmar och sen naturkunsakp 3 timmar! OCh vi fick igen naturkunsakaps proven, IG på julleep, chockad jag vart, int. De blir till o göra omprov nästa vecka helt enkelt, och då ska jag faktist få G :}. Sen efter skolan skulle jag på stan med falleep, ringde när jag var i stan, först så tar det en jääävla tid innan hon svarar, sen låter hon som en apa. varför? Jo hon SOVDE. så då vart de inge stan med henne inte. Sen så skulle jag varit me lilljoel ikväll, vart int häller ... kul? inte alls:(! Men iallafall så står det 3-0 till AIK nu, så hoppas på vinst där  eftersom matchwn slutar om 3 minuter=D!

kan göra lite sånthär oxå hehe;
Vem fick du sms av senast? mli
Vem skickade du sms till senast? mli
Vem ringde dig senast? joel
Vem ringde du senast? fannu
Vem hånglade du med senast? joel
Vem pussade du senast? joooel
Vem kramade du senast? mammi
Vad drack du senast? saft
Vem var din senaste KK? ahah
Dagens humör: happihappi
Dagens borde: plocka ihop kläder..
Dagens frisyr: utsläppt somvanligt
Dagens smink: de vanliga ju
Dagens klädsel: leggins, linne o randigtröja
Dagens planer: var skola > falleep > joel, men vart int de 2 sista...
Dagens vill ha: smala vader.. hahaha
Dagens längtan: sommar
Dagens fundering/tanke: hur kan folk glömma?
Dagens person: men gå int välja..
Dagens roliga: feeding frenzy<3 hah xD
Dagens beroende: nikotin asusual
Dagens låt: avril lavigne - imagine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback