tjugoniondemarstvåtusennio

Skrivet 2009-03-29 Klockan 20:29:58

Varför varför vaför varför varför kan de inte bara sluta snöa?!
Helgen har då varit chill, fredagkvällen spenderades i bureå, började iallafall super, mitten va sisådär, men slutade såklart goodie hemma i min lillasäng med joel brevid mej. Lördag var jag med joel, chillade, såg robinson och sen sovde ja hoss han osv, sen idag var ja såklart med den plutten tills ja va tvungen åka hem dåjuh. Undrar vadfan jag har gjort på mina knän? dom är nämnligen fulla av blåmärken, haha. Sen så har jag bara snusat en snus på hela dan idag, känns int så jätte trevligt om ja ska vara ärlig, vill döda någon! Ska se vad som häänder i världen nu, pz!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback