Do the Helen Keller and talk with your hips. (8)

Skrivet 2009-03-15 Klockan 01:03:02

Gårdagen var soooft, mkt soft kan vi säga! haha. och sen så sovde jag hoss Joel<3, ochså idag vart det juh hockey såklart, med mli, malin och falleep. Och jag som nästan var sten säker på förlust, inte vart de så inte, nejnej vinsti för gudsskull =D!! Happyface kan vi kalla det. Sen följde jag med till boliden och hälsade på moster och morbror, trevligt=) och nu håller jag på leta massa ny musik eftersom jag har lyssnat sönder nästan alla musik som jag på spellistorna i spotify typ.. måste ha massa ny bra nu!



Kan slänga in en söt bild på en lagomt 
nykter brud i ett badkar, nämnligen Elin ju :D haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback