SOMMAR

Skrivet 2009-06-10 Klockan 19:41:17

Igår så var vi iallafall och käkade tårta i skolan, fick betyg och slutade sen. Sen vart det fika på stan med lite folk. och kvällen bestog av joel, kyrkhomen och masssa folk. Det var mycket najs=) Och jag känner mig så jävla lycklig varje gång jag somnar bredvid min pojkes sida, eller på han elr så haha, för han är det bästa som finns! Men vad som inte alls var lika najs var att kliva upp tidigt och fara och jobba, medans joppis fick fortsätta sova... fråga int ens om jag var avundsjuk! Iallafall så gjorde vi inte mycket, vi skrev upp namnen, personnmr osv på alla barn som ska gå fotbollskola och delade in dom efter ålder oså. Och imårrn är jag ledig, Lilo och Elin tar ju studenten så ska kolla på dom och inte alls längta tills jag går ut, för ärligt så vill jag inte, för jag vet fan inte vad jag ska göra med mitt liv xD haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback