trötter..

Skrivet 2009-06-05 Klockan 00:50:37

Hemma nu sen en liten stund, deras plan var massa försenat, Linus var ganska brun, Elin var svart. Jag vill också vara brun. Dom hade köpt jävla massa snygga kläder, jag vill också köpa jävla massa snygga kläder. Jag vill också utomlands... Men iallafall så känns det good att dom är hemma nu, det var ju ganska så tråkigt utan dom faktist =] Känner mig typ sjuk nuigen, ont i halsen, fryser som ett as, hela kroppen gör ont, men det går säkert över till imårrn! Ska nu plugga lite till ett matteprov som jag måste göra imårrn, sen ska jag även origentera tror jag eftersom de int blidde av idag, och sen blir det favvokillen. Godnatt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback