torsdag va? jaja

Skrivet 2009-06-26 Klockan 00:55:44

Var och badade i sjöbotten idag, med Linus, Elin och Jessica. Var najs, sjukt varmt ju. Och det skulle tydligen vara ännu varmare imårrn! Kommer säkert dö men det får man ta helt enkelt. haha. Sen har jag även möblerat om och städat i mitt rum, det behövdes om vi säger så. Fy satan så dammigt det var överallt.Sen hittade jag hittade min "hemliga låda", haha tönt.... nämen mina gamla dagböcker låg där, så läste igenom dom, sen var det massa andra gammla saker där som jag var tvungen titta på osv. Satan vad mycke minnen. Men iallafall så skulle jag även ha städat mina garderober, men hann inte eftersom jag är så sjukt seg ibland. Men jaja får ta det nån annan dag, fast väldigt snart eftersom allting ligger överallt hullerom buller och jag hittar absolut ingenting! Snart blir det sängen, så bajbaj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback