She's just one of those girls that no matter how many times she's told, never believes that she's beautiful.

Skrivet 2009-06-19 Klockan 01:06:47

Mina kinder var alldeles röda idag efter fotbollsskolan, solen lyste juh hela dagen så inte så konstigt. Sen så var jag och Elin holmStick och solade ikväll. Så nu ser mina kinder typ ut som tomater.. Fast det kanske försvinner om jag sover ;) haha jaja ska nog sova snart så. Och imårrn får jag sova ut för första gången sen vi slutade skolan, känns faktist sjukt himla bra. Sen ska jag till min favvopojke, så det kan inte bli mycket bättre helt enkelt! Godnatt nu.

HAHAHAhahah av fellep för lite mer än sisådär 2 år sen <33



Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2009-06-19 Klockan 13:25:50
Ja inte fan får jag 4000 för en vecka =P

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback