okejj

Skrivet 2009-06-17 Klockan 15:49:09

Näst sista dagen på myckle och jag är så sjukt slut... dom tog min mobil 100 ggr o sprang omkring, dom gömde min väska, dom tog mina skor och kastade dom i diket, sen tog dom min väska igen och slängde in den i skogen, sen tyckte dom det var dags att hälla ut min lunch så det gjorde dom, sen hittade dom min snusdosa och började kasta runt med den, mina hörlurar till telefonen var oxå roliga att kasta runt i en timme typ, att kasta massa gräs och löv på mig var såklart också suuper roligt, och sist men inte minst att klänga som apor heeela dagen... och dom som känner mig vet nog att jag knappt har något tålamod alls, så hur jag klarar av dethär vet jag verkligen inte, men imårrn är det vatten krig, och tro mig, jag ska spruta ner vartenda barn !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2009-06-18 Klockan 17:29:11
Så nu har du sommarlov hela sommarn? Sjukt. Vad får du för drygt en veckas jobb då?

Postat av: J

Skrivet 2009-06-18 Klockan 17:29:46
Det var jag


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback