love me like you never loved her. thats all i want.

Skrivet 2009-06-26 Klockan 22:20:04

Okej det vart inge båtglidande, ck hann stänga osen hitade vi ingen någon annanstans, så det blev inget av så att säga. men vi "badade" lite iallafall, eller jag badade vell inte precis, men fannu gjortde haha. mycke skratt hann vi då med. och vi ramlade med cykeln, jag var inte så stabil kan vi säga. Sen ramlade vi när vi badade oxå. och fallee när hon skulle ner för nån jävla brant stig xD sjukt ful var hon iallafall haha. Sen så ville jag bara berätta att Fanny Backman vart lite (inte bara lite) småtänd på en GUBBE, hon såg inte att han var väldigt gammal först, men sen insåg hon sitt misstag, och saaaatan vad jag skrattade. Jaja hemma nu, inte mycket att göra, hejda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback