I want to fall asleep on your chest, every night

Skrivet 2009-06-03 Klockan 21:02:17

Nu har vi endast en seriös lektion kvar i skolan, eller seriös och seriös vi ska se våra filmen vi spelade in förra veckan. Sen är vi lediga fredan och på måndag blir det bara slams o lek grejs, sen slutar vi på tisdan! MEn jag börjar jobba redan på onsdan... fast det är mycket bättre än förra sommarn iallafall, för jag får det juh bortgjort så jag sen har hela sommarn kvar! Fick igår veta betyg i webbdesign, blev VG och jag hade inte alls förväntat mig det så det känns fan bra. Sen så försvann joels hår igår... haha nä men jag tycker då iallafall han vart jättegullig så=) Nu sitter jag i lägenheten igen, har just limmat fast lösnaglar, ser typ ganska förjävligt ut, men vad ska man förvänta sig när man heter julleep. Nu ska jagse greys och städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback