30 saker, eller sanningar eller nått. haha jaja

Skrivet 2009-06-30 Klockan 02:09:55

1. Jag älskar sommaren.
2. Hatar att sova ensam, tänker för mycket då.
3. Jag har gjort alla mina hål i öronen själv förutom ett.
4. Älskar att färlägga saker, typ texter osv xD
5. Mary-Kate Olsen har alltid varit min stora förebild.
6. Jag har hetat Jullpi, Mka, MääthLillak, Knubbsäl, StupidEnding, Julaj, Jaluj och Julleepucko på apb. 
7. Har snusat sen i september...
8. och före det så rökte jag.
9. När jag borstar tänderna "knäcker" jag handleden och kliar på den minst 40 ggr.
10. På sommaren läser jag alltid Bert böcker, haha.
11. Jag måste gå 3, 5 eller 10 "steg" på alla golv, asså måste räkna så det blir så.
12. Är livrädd för att bli lämnad, för jag har blivit det så många gånger redan.
13. Mina favortifäger är svart och rosa.
14. Jag hatar att se mina mamma ledsen.
15. Min kille gör mig såå otroligt lycklig.
16. Jag vill ha en rund säng som täcker typ halva mitt rum.
17. Önskar att jag inte vore så förbannat jävla blyg.
18. Jag hatar egentligen att sitta vid datorn, endå gör jag det för mycket.
19. Jag saknar att skratta åt Sara DF's sjuka humor ;D
20. Jag har haft hål i naveln i 3 år.
21. Om 7 månader är jag 18!
22. Jag vill ha knallrosa hår.
23. Jag önskar att dom aldrig hade hört mig på toan den där dagen, då allt hade varit så mycke lättare nu.
24. Älskar att läsa quotes.
25. Min bästavän är sjuk i huvet <3 haha.
26. Längtar typ endå lite till skolan, eller asså inte själva skolan utan vissa folk.
27. Jag är 171 cm lång och väger 50 kg, bara muskler ;) haha.
28. Får väldigt lätt panik, av väldigt konstiga anledningar.
29. Låten Adore you med Lil'rain blir aaldrig dålig i mina öron.
30. Om jag sover själv kan jag inte somna om jag inte ligger på mage



Men nu ska jag sove, 
eller lägga mig och kolla på 
Miami Ink iallafall. 
nattinatti<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback