you keep me from falling apart

Skrivet 2009-07-27 Klockan 01:55:51

Städade hos moster idag och blev 200 kr rikare. 200 kr som förövrigt lär försvinna imårrn på stan, men iallafall värt. Och nu är Joel hemma, så imårrn ska jag till han vilket känns riktigt toppen eftersom jag saknar han som fan. Kan även berätta att jag köpte en bok i torsdags, eller jag valde mamma köpte men skit samma, Carolina Gynnings bok Ego girl. Jag brukar verkligen inte läsa böcker, eller förutom typ alla bert böcker som jag läst enmiljon gånger, men nu har jag nästan läst ut hela den här och den är verkligen jätte bra! Tänkte bara tipsa om den boken ifall någon ville läsa om ett spännande liv. Nu tror jag faktist jag ska gå och lägga mig, så jag tar mig upp normal tid imårrn och inte typ klockan 3 som det har blivigt alla andra dagar nu, nä det blirr upp tidigt- gå på stan- köpa upp mina sista pengar=) Godnight.


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2009-07-27 Klockan 14:28:57
Jag vill låna!

URL: http://mittimellan.blogg.se/

Postat av: J

Skrivet 2009-07-27 Klockan 14:36:42
Eller hur...



Okej det blir bra =)

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback