07

Skrivet 2009-07-25 Klockan 03:11:35

Sitter och kollar på gamla bilder, hittade en från min födelsedag 07. 
Jag minns dagen, jag mins när bilden togs. Jag tyckte jag var tjock då, hela tiden. och när jag såg bilden tyckte jag att jag SÅG tjock ut påden. Vad fan tänkte jag med? Jag såg smal ut och jag var smal, riktigt smal ser jag nu. och varför bilden är så suddig vet jag faktist inte, måste ha blivigt nå fel med den :S men det är då iallafall jag i svart hår.

från det till nått helt annat, jag har sett på natt på museet 2, den var bra fast ettan var så mycket bättre! Men nu ska jag nog gå och sova, så jag inte sover bort riktigt hela dagen imårrn. Hörde rykten om att jag skulle hitta på något med Mli och Malin, hoppas på det! Nu- godnatt.


Kommentarer
Postat av: Sara DF

Skrivet 2009-07-25 Klockan 03:58:57
Haha lilla Julia ;D Du är så jävla sköön! Hoppas verkligen inte att du tkr att du är tjock nu, för då fåru en smäll ;) kraam på deeej <33


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback