no, i dont wanna be the blame. not anymore. its your turn.

Skrivet 2009-07-03 Klockan 17:59:07

Alltså jag fattar inte alls vad som är fel med mig? Jag känner mig yr i skallen, mår illa, och är svag i benen hela tiden, har varit så i typ 5 dar nu. Och säg inte att det är för att jag ätit för lite, för jag känner så före jag ätit, när jag äter, och efter jag har ätit. Men iallafall skit samma nudå. Idag var jag istan med Mli, vi såg på Småstjärnorna Nicko och Dicke var med, båda gick vidare till finalen som är imårrn så hoppas någon av dom vinner, dom var så jätte bra båda två=) Sen gick jag o mli runt påstan o kollade osv, jag köpte solbriller och en tshirt. Men nu är jag hemma, har ätit, duschat och håller nu på sminka mig osånt där. Ikväll blire stadsfesten ju. Blir säkert toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback