im putting more faith in you than i can afford to lose.
please dont let me down.

Skrivet 2009-07-06 Klockan 18:25:21

Fredag och lördag på stadfseten va najs, förutom en stund där på fredagen när det vart lite tokigt för en viss person ;) haha. Nä men det var kul, åkte karuseller, åt godis, såg lite artister, träffade folk, fick även prata med en peron som jag verkligen har saknat, så det var mycket bra! inatt sovde jag hos moster, och idag har jag varit på stan med Elin, köpte bland annat jeansleggins =). 

Haha har inga bilder från iår, men en på fallee förra året kan jag bjuda på ;D


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2009-07-06 Klockan 21:13:23
Haha hur mådde Joppis dan efter?

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback