Everyday is a new beginning

Skrivet 2009-07-02 Klockan 02:17:02

Var på stadsfesten ikväll med fallee ett tag, åkte några karuseller och sådär. Det är vell typ samma som alla andra år men endå :) Föresten så komm mina skor som jag hade beställt idag, grymt snygga, men GRYMT höga. Vette tusan om jag ska behålla dom, så ska påstan imårrn och kika om jag hittar några andra som kanske är liite lägre bara, och liiite billigare, annars behåller jag dom vell! Men ska se miami ink nu, sen sova så godnight. 


Kommentarer
Postat av: Fallee

Skrivet 2009-07-10 Klockan 03:40:52
Hur blev det med skorna? Har du lämnat igen dom? Dom var ju sjukt snygga!!

URL: http://falleebackman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback