torsdag morgon

Skrivet 2009-01-29 Klockan 07:36:39

Vaknade upp vid 5 för jag drömmde att jag svalde feta tjock tröjan och de känndes i halsen om man säg så, de tog som stopp när ja försökte svälja och ont att andas. Ja fattade inte vad de va, förän jag tog tag i mobiltelefonen och kollade på min hand, JA HAR JUH TAMMEFAN EN RING I HALSEN.... panik. Men ja tror den har åkt ner en bit för jag drack jätte mkt och hårt haha, nä men den känns int lika mkt nu. Måste gö mej klar för skolan nu :) Ska fan på dagis och läsa barnsagor..... ska bli såå jätte kul! Sen ska malin och emelie bjuda mej på mat, och sen blire hockey , pz!


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2009-01-29 Klockan 12:52:28
hahaha sött när den kommer ut =)

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback