:

Skrivet 2009-01-14 Klockan 18:11:51


Jag har insett att
jag inte alls tycker om snö!
Jag lyssnar på Linkin park - leave out all the rest
Jag pratar inte just nu.
Jag tycker om att vara glad.
Min bästa vän är jag inte så nära som jag borde.
Min första kyss ska vi inte prata om.
Jag avskyr att känna.
Kärleken är något jag saknar just nu
Jag gillar hockeyyyy.
Jag kommer aldrig att glömma ett par personer som betytt mycke för mej.
Jag är hemligt förälskad i en person troja som kanske :$$
Sist jag grät var inatt
När jag är glad är jag glad
När jag vaknar på morgonen vill jag oftast bara somna igen...
När jag går och lägger mig tänker jag på för mycke saker
Just nu väntar jag på mat.
Idag var jag i skolan.
Inatt ska jag nog sova,
Imorgon ska jag på skolan igen.
Jag vill verkligen inte tänka
Jag undrar bara varför?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2009-01-14 Klockan 19:35:13
Även om de va final så kommer de fler matcher ? :D


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback