drömm

Skrivet 2009-01-13 Klockan 22:46:24

Haha alltså nu kommer ett helt sjukt ovärt inlägg om lite ja drömde om inatt, helt värdelöst kanske men iallafall xD
först började de med att jag hade varit på ica eller nått och handlat. Och när jag komme ut ur butiken så komme farmor och körde en smutsig vit bil, hon sladdade och hade sig och stannade framför mej och frågade som vad jag hade köppt, och då visade jag henne, de var påsar fulla av kaviar och majonäs? jaja vi lastade in allt i bilen och sladdade iväg xD sen körde hon ut mej typ till ett mörkt radhus ombråde. Jag var bara där och gickomkring och höll i min mobil i ett snöre, och massa hundar satt fastkjedjade i olika hus, de va typ pittbullar elelr nått sånt, men dom var som endå lösa för dom komme emot mej hela tin och såg skit agra ut. men ja sprang igenom dom och sen komme jag till ett ställe där ja trodde de va lungt at gå, men då helt plötsligt dyker det upp en kalkon??? o han va jättestor och började picka mej på röven och armarna, och sen fick han tag i min mobil och åt upp den. då började den ringa inne i hans mage och de lyste igenom så ja tryckte till han på magen på svara knappen, och då vardet mamma som ringde men ljudet komme ut ur hanns mun så de va helt weird. ;s

hehe va säkert inge kul att lästa, det var helt enkelt nått man måste varit där för att förstå ;) HAHA


Kommentarer
Postat av: moss

Skrivet 2009-01-17 Klockan 03:16:19
oftast när men drömmer om att springa så handlar det om att springa ifrån sig själv, och det går ju inte. Telefonen tror jag symboliserar med din kontakt till omvärlden, att den är ganska viktig och iböand det enda du har. Majonäsen och kaviaren handlar om ditt förhållningssätt till mat. Jag tror att det är du själv som är kalkonen i drömmen. Puss


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback