8 grej

Skrivet 2009-01-28 Klockan 18:58:40

Vart utmanad, den här va fan svår:

8 favoritprogram
One tree hill
How i met your mother
Vänner
Skins
CSI
Våra bästa år
Sex and the city
Huset fullt


8 Saker jag gjorde igår
Lockade håret
Åkte buss
Öppnade paket
Var i skolan
Satt vid datorn
Var hos psykdoktorn
Var på hockey
Skrek


8 Saker jag ser fram emot
Våren
Sommar / sommarlov
Sova
Hockeyn imårrn
Fredag
Tattuera mig
Nya oth!
Duschaaa


8 Favoritplatser
AIK klacken
Moster
Sängen
Bio salong
I solen
Bland vänner
I en kram
Bussen


8 Saker på min önskelista
Pengar
Kärlek
Vitt hår
En till hand
Kläder
Massa färgpennor
En ny mobil
Kondition


8 Personer jag utmanar
Orka, alla som vill ;)


Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback