50 saker lista:

Skrivet 2009-01-07 Klockan 06:06:59

1. Jag har färgat mitt hår mer än 100 gånger.
2. Har inte tränat på säkert 4 år, bara lite idrott på skolan ibland.
3. Jag har jättekonstiga tvångtanks grejer för mej hela tiden.
4. Gillar när det är stökigt i mitt rum, ja hittar som allt bättre då.
5. Under hela 6an, 7an, 8an och 9an gjorde jag aldrig en matteläxa.
6. Jag hoppas att en dag våga ha linne på mej mitt i stan.
7. Efter en vecka av gymnasiet komme jag in på mitt förstahandsval som var media..
8. men insåg  att jag aldrig skulle våga gå på atorp, så stannade kvar på JB och triiivs.
9. Jag har inte jättemånga vänner, men dom jag har är världsbäst.
10. Vill ha tandställning igen!
11. Jag älskar att ta kort på alla möjliga saker.
12. Det går inte en dag utan att jag saknar min mormor, fast jagvet att hon har det bra där hon är.
13. Jag kan inte äta blodpudding, ja lova jag spyr.
14. Jag kan inte ta emot komplimanger.
15. Är galen i julen.
16. Min mamma oroar sig för mycket över mig.
17. Hatar min snea haka och snea näsa.
18. Mina favvokläder är stortjocktröja och leggins.
19. Jag älskar att prata på engelska men hatar när folk lyssnar.
20. Älskar dåliga skämt, kan skratta i timmar åt sånt.
21. Midsommarafton -07 kommer alltid vara en speciell dag för mej.
22. När jag var liten var jag så fet så min haka nästan försvann in bland mina kinder.
23. Jag har kännt Malin hela livet, eller enda sen dagis faktist.
24. Min favortit musik är hip hop.
25. Jag vill ha vitt långt fluffigt hår.
26. Önskar hela mitt liv såg ut som sommaren 06, 07 och 08 om och om igen.
27. Jag har aldrig brytit ett ben i min kropp.
28. Min första bästavän var Ida Bränström och vi var som tvillingar.
29. Hatar att kolla på film ensam, serier går bra, men inte film.
30. Min ena vägg i mitt rum är fylld av papperslappar med konstiga "dikter" o skit.
31. Jag har svårt för att säga till min familj att jag älskar dom, men inte till kommpisar osv.
32. Hela september månad var jag livrädd.
33. Jag ska tattuera mig när jag fyller år..
34. och funderar på att göra det på vänster handled ist för höger men vet inte om jag vågar.
35. Mitt självförtroende existerar inte, förutom när jag är full då finns de lite mer.
36. Jag älskar att gå på hockey.
37. Hatar att jag nästan aldrig förstår mej på mej själv.
38. Min farmor bakar godast bullar i hela världen.
39. Jag skulle vilja göra om hela skolavslutningsdagen i 9an för att göra endel saker på ett annat sätt.
40. Jag har haft ätstörningar, som än idag kan få mej att tänka efter  extra ibland.
41. Mitt första husdjur var en gul/grön fågel som hette Pelle, som jag trodde jag dödat för att jag gav han en pommes.(de va int därför :P)
42. Förut hade jag en glugg som var enorm som jag ibland saknar.
43. Jag älskar att klänga på nån då jag sover.
44. Ibland ärjag faktist jätte smart.
45. Jag önskar jag vore 7 cm kortare.
46. Mer än hälften av kläderna i min garderob andvänder jag aldrig.
47. Jag är min egen värsta fiende.
48. Älskar när killar har jätte mycke häng.
49. Jag har aldrig varit utomlands, förutom i Finland i en halvtimme.
50. En dag ska jag bli lyckligast i världen igen :)



Kanske int så intressant, men ja har inget bättre för mig! :)


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2009-01-07 Klockan 17:34:18
Haha jag trodde också jag hade dödat Pelle en gång, jag släppte ut honom i vårat rum å han flög rätt i rutan och spräckte näbben. Men han reste sej igen =) Det sägs att man använder 20% av sin garderob 70% av tiden...=) Å farmors köttbullar är ju inte heller å leka med ;-)

URL: http://mittimellan.blogg.se/

Postat av: J

Skrivet 2009-01-07 Klockan 18:26:12
Jo han blödde litegranna =/ Just ja småplättar...å knäck =)

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback