jag hatar dig inte för det du gjort, utan för den du är. det är juh det viktigaste :)

Skrivet 2009-02-01 Klockan 02:07:40

Ikväll var jag och Elin på bio, typ 5e gången jag var på bio den här månaden men ähh. Vi såg iallafall I taket lyser stjärnorna, jätte bra tycker jag, fast mindre bra att inte den snygge fan var med så mkt, haha. Sen efter då for vi en sväng förbi frasses och köpte pommes, trots att vi inte alls va hungiga, haha ovanligt? nee. Ska kika lite på Björn Gustafsson ett livsvärk igen, sjukt kul, ochsen sova. Good night !

Maybe were friends. Maybe were more. Maybe it's just my imagination. But I see you stare just a little too long. And it makes me start to wonder. So baby call me crazy. But I think you feel it too. Maybe I, Maybe I Just got to get next to you :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback