jag visste att du var där, och kollade på mig. men vet du vad? jag brydde mig inte ett skit!

Skrivet 2009-02-25 Klockan 23:04:02

Asså så trött som jagvar imårrse har jag fan aldrig varit.. så va int så jätte aktiv när ja jobbade haha. Men jaja, jag o Elin var o solade ikväll, vart int ett piss brun så de gav juh mycke. Imårrn blire jobb > psyk > sminkning på makeupstore > och sen luleå =D är fan sjukt peppad på hockey nu, aslänge sen juh! så de ska bli najs=) ska fortsätta spela bloons nu(L) och sen försöka sova, som sääkert int komm gå somvanligt:)
pöss :*


Kommentarer
Postat av: ISAbelle

Skrivet 2009-02-26 Klockan 08:42:34
Vad gör du på psyk?

sv: taack, :]

URL: http://isaabelleee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback