goodnight:*

Skrivet 2009-02-23 Klockan 23:18:04

De vart inge prao idag, mamma var typ sjuk elr nått å jag orkade fan int gå dit själv.. så fick sova massa länge iafll, värt! Var sen på bio ikväll, igen... helt ärligt ska int gå på bio på mkt länge nu haha, nämen var med fanny o hennes rooliga kompis joel iallafall o vi såg Bedtime stories, den va fan bra tyck jag :D haha. Ligger annars o ser på Johan Glans nu, har aldrig tyck att han ha vare så rolig men de är han fan ;D haah fy va ja skrattar! men ska upp 5 imårrn så måst nog sova snart så ja int är heelt stendöd imårrn..... ajja pz.



jag vill verkligen inte att du
ska tycka att jag är ett fucking miffo
som jag själv oftast tycker att jag är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback