Merry Christmas!

Skrivet 2009-12-24 Klockan 01:18:46


Kan serriöst inte fatta att det är julafton imårrn! Eller nu men vi säger imårrn för jag har ju inte sovigt än o då gills de inte på riktigt enligt mig :P Men det känns så konstigt? Men glad de är jag :D Och alla julklappar är köpta, även om jag inte är nöjd med det jag köpt så rä det ju tanken som räknas? ;) haha. Ja och imårrn då, jo då blir det först en tripp till farmor, träffa lite släkt och fika, sen hem och då kommer moster och småkusinerna som kanske inte är så himla små nog att kallas småkusinerna längre? Haha jaja dom kommer iallafall och det blir förmodligen awesome :D Och fyy vad jag har längtat efter att se Kalle!!!!! Nu ska jag bara se dom avsnitten av julkalendern som jag missat och sen SOVE. Men God Jul allihopa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback