Just thank me, you fucking owe me that!

Skrivet 2009-12-21 Klockan 01:14:47

Helgen har varit trevligt och mysig. I fredags käkade jag och Joel på Tatung, det var jätte gått och jätte gulligt av han att bjuda mig så. Sen så igår var vi till Joels farbror för han fyllde år, så då fick vi jätte god mat och det var också trevligt. Annars har det inte hänt så mycket mer tror jag. Jag o Joel hade tänkt gå och lägga oss och sova vid ett igår, men vi låg i sängen och snacka till typ halv6. Fatta ingenting tiden bara försvann! Men det var mysigt iallafall. Nu såg jag att det var White chicks på tv så kanske ska se lite av den, sen blir det iallafall att sove. Får se om jag orkar gå på stan imårrn, måste köpa julklappar men har inga pengar så kanske helt enkelt får vänta nån dag, haha. Annars hade jag tänk försöka ge mig på att baka cupcakes :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback