I wan't to be your favorite hello, and your hardest goodbye.

Skrivet 2009-12-16 Klockan 00:48:24

Tog den där svinissprutan idag. Det gjorde ju inte ont då men nu känns det ju kan vi säga, hela armen känns så jävla seg och inte vart de bättre av att jag nyss skördade typ 1000000 plantor i farmville haha! Men nu är de gjort iallafall. Sen följde jag joil o dom på maxi o handlade, och jag fick en skitamysig filt av elsa, mycketmycket snällt=). Jamen nu ska jag se de nyaste how i met your mother, sen sova. Sovmorgon till halv11 imorgon och slutar vid halv12, känns inte så himla värt men vi skulle vara i fotostudion jag, saramoa, larisa och hanna tror jag så det blr säkert bra! Sen blir det stan med elin o lilo, måste köpa julisklappar ju. Jaja pösss!
skulle gärna ha den där tattoon!!!


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2009-12-16 Klockan 22:44:55
Skulle inte vilja ha hennes armar

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback