I remember when you kissed me for the first time. I didn't know you wery well, but you completed me.

Skrivet 2009-12-01 Klockan 23:20:47

Imårse när jag vaknade vart jag helt överlycklig när jag såg all snö ute =D! Freaking awesome, dock var det äckligt kallt ute men de är en annan sak. Jag kan berätta att jag såg julkalendern imårse, såklart eftersom jag är julia, haha kalla mig barnslig men jag måste se den varje år även om den är dålig! men den ser då bättre ut än förr året även fast den inte är så bra kanske haha skit samma. Ska snart sove tror jag, är himla trött. Och de är jätte pinsamt när man ska åka buss hem från skolan eller till skolan och knappt kan hålla ögonen öppna, alla kollar och jag vill bara stiga av. Haha jaja herra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback