your the light that makes my darkness disappear!

Skrivet 2009-08-26 Klockan 23:53:58

Har gjort klart en hemuppgift som vi hade istället för skola idag, man skulle rita klassrummet och inreda som man ville ha, inte så himla kul precis men jaja. Ska nu packa, ska nämnligen följa Joel till Arjeplog och fiska imårrn, det lär bli jätte roligt även fast jag inte alls är bra på fiska, jag får lixom aldrig fisk men endå ;), sen ska jag sova! Skola imårrn, får äntligen tillbaks min kära dator, jag älskar livet puss!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Skrivet 2009-08-27 Klockan 11:15:49
Å jag älskar DIG!!!

URL: http://lilljulaj.blogg.se/

Postat av: madicken / bästa kusinen :P

Skrivet 2009-09-04 Klockan 12:28:31
Fin blogg Julle <3

Glömm nte att du är världens bästa kusin !!!

Älskar dej ! Hejdå :D + fin bild =)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback