You raise me up to more than i can be.

Skrivet 2009-08-23 Klockan 01:38:42

Pappa har målat om mitt rum, eller nästan det är bara lite kvar som vi ska måla imårrn! Tycker faktist det blir ganska så fint=) Annars händer det vell inte så mycket mer, skolan sug för vi har inte fått tillbaka våra datorer, vi kanske får dom nästa vecka så hoppas på det. Fattar inte hur jag kan vara så trött hela tiden nu? Måste vara skolan som gör det... haha. Kan säga också att igår hade jag och Joel varit tillsamans i 6 månader, alltså ett halvår och han är mer än vad jag någonsin önskat mig, alltså det bästa jag vet! Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2009-08-23 Klockan 13:21:27

Postat av: fallee

Skrivet 2009-08-23 Klockan 13:22:32
Vad händer? Vad hände med VÅRAN sommar? Allt är som vanligt, men inget är som förut.



Saknar dig!

URL: http://falleebackman.blogg.se/

Postat av: J

Skrivet 2009-08-23 Klockan 13:41:08
vilka sötnosar ni är =)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback