when i first met you, i never would've thought that i would love you this much.

Skrivet 2009-08-31 Klockan 21:46:16

Vad heter du? Julia
Har du något smeknamn?
Jullee är vell ett av dom
Vilket år och datum är du född? 27 januari 1992
Hur lång är du? 171 cm
Har du kysst någon inom de två senaste veckorna?
Jo
Gjort nåt du ångrar? Mycket, fast jag ångrar nog mer det jag aldrig gjorde
Är du blyg? Ao ganska ofta
Vilken årstid gillar du mest?
Sommar
Favoritdjur? Kissemissisar
Vad består din garderob av?
Lite kläder
Hur mycket pengar har du varje månad? Verkar alltid vara för lite så jagvet inte?
Vad köpte du senast? Första säsongen av Hannah Montana haha!
Den bästa filmen? Finns många men tomten är far till alla barnen kan vara den bästa
Vad är klockan just nu? 21:35
Har du åkt moped någon gång? Ja
Är du mörkrädd? Sometimes
Vart skulle du helst vilja ha piercing?
Tungan, det blir av!
Saft eller alkohol? Beror ju på när och var
Största svaghet? Fegis
Röker du? Kan hända ja
Bästa bok? Läser inte så mycket, men den där om hon som simmar vad heter den? den va bra iallafall.
Blivit rånad? Inte det inte
Humör just nu? Trött
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Facebook, blogg, apberget
Vad slösar du mest pengar på? Buss, hårfärg, bio, haha allt möjligt
Kan man vara vän med sitt ex? Det kan man
Varit kär i en kändis? Jag säger bara Tom Kaulitz!
Har du lätt för att kunna lita på folk? Nej
Är du lycklig? Jamen om jag är
Använder du smink? Jeppjepp
Hur ofta motionerar du? Aldrig, eller jag går till bussen varje morgon ;)
Vad har du för drömmar? Har typ inga?
Blivit tagen/hämtad av polis? Nope
Blivit förföljd? Vet ej
Hur svarar du i hemtelefonen? Hallå eller hej de är julia
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå
Ringer det mycket till dig? Inte så värst
Ringer du mycket? Ne
Vem ringde du senast? Joel
Hur mycket pengar har du? 1500 kr
Antal timmar sömn inatt? 6 kanske
Sover du ensam i natt? Jo..
Vem sov du hos senast? Joel
Vem sov hos dig senast? Joel
Vem kan du berätta allt för? Kanske inte allt, men elin, fallee, joel
Vad ser du fram emot? Morgondagen
Vad vill du just nu? Att livet ska fortsätta vara toppen
Vem vill du helst slippa? Nämner inga namn
Vem stör du dig på? Haha
Vem vill du sova bredvid inatt? Min joppis
Vilken årstid är det nu? Sommar/höst?
Anser du dig själv snygg?
Har du varit kär? Oja
Är du en bra partner? Vet jag icke
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Haha hej
Vad åt du senast? Spagetti
Är du polare med grannarna? Känner dom inte precis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback