livet i ett skyltfönster?

Skrivet 2009-08-25 Klockan 00:20:06

Mitt nya rum börjar bli klart, sakta men säkert. Färgen sitter på väggarna, sängen står där den ska, tv oxå osv. Och ikväll plockade jag ner ca 1000 lappar från min vägg i mitt gamla rum, nä okej inte 1000 kanske men förbannat många. Många minnen finns på dom lapparna, så inte fan ska jag slänga dom inte! Nej nej får spara dom nånstans där jag kan hitta dom sen ;) haha. Skolan sug, om det inte vore för dom roliga personerna skulle jag lätt aldrig gå dit. Jag menar hallå vi har fan inte ens fått våra datorer än, vi går lixom IT-media vi kan inte göra nått utan dom. Hur fan tänker dom när dom inte har fixat klart dom när vi börjar skolan? Jaja skit samma, nu blir det himym, sen sova, i mitt nya MÖRKA rum. Natti natti.


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2009-08-25 Klockan 12:02:02
Visa bilder.


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback