Jag skulle offra vad som helst för att få se dig le,
jag skulle ta ner månen till dig om du så ville det.

Skrivet 2009-08-07 Klockan 02:08:58

Var på stan idag, hade tänkt köpa ett par typ ballerina skor eller nått sånt, men hittade inga jag gillade så köpte en stor tröja med musse och mimmi pigg istället haha. Joel köpte oxå en fin tröja, som jag hoppas få låna nån gång kanske ;) haha! Sen såg jag, Elin och Linus en av dom kanske sämsta "fjortis" filmerna i världshistorien ikväll, the clique hette den. Ganska så värdelös men lite rolig endå just för att den var så värdelös, fula skådespelare var det dessutom! Men nu ska jag gå och se miami ink- de äg, sen sova utan joel- de sug. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback