Don’t count every hour in the day,
make every hour in the day count.

Skrivet 2009-08-17 Klockan 01:52:44

Jag orkar serriöst inte ha ont i munnen längre, det känns som att tänderna ska falla ut snart.. Men iallafall så flyttar min kära bror imårrn, till Luleå. Jag vill inte erkänna det men det kommer bli himla tomt här hemma. Vem ska jag nu bråka med? haha. Nämen det känns ganska så tråkigt faktist. Fast en bra grej, jag får juh hans rum ;) hehe så ska flytta in mina grejer osv dit imårrn. Men måste måla om där senare, vill fan inte ha färgerna som han har där nu. Men det blir säkert bra. Men tror jag ska gå och lägga mig snart, sovde i 12 timmar inatt så är inte direkt trött men man måste ju tydligen sova endå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback